»Letošnji program kratkih filmov na Festivalu slovenskega filma vsekakor kaže, da ima slovenska filmska produkcija svetlo prihodnost.«
»Ena ključnih funkcij kratkih filmov je tudi priprava na snemanje celovečernih.«
»Film namreč preskakuje med žanri, od reportaže do komedije, romance in celo grozljivke.«
»Prepričljiv in zadušljiv v svoji referenčnosti je tudi popkulturni kolaž primerjave vladnih in korporativnih distopij.«
»Žalostno je, da nam je letos uspelo narediti zgolj eno nadaljevanko in da je to vse, kar imamo.«
»Edini način, da pridemo do kakovostnih vsebin, je enormen entuziazem vseh vpletenih v produkcijo teh visoko kakovostnih televizijskih del.«
»Igralci imamo sicer možnost v gledališčih uriti svoj aparat, potem pa presedlamo na film ali TV-snemanje, kadar imamo to priložnost.«
»Velikokrat se sprašujemo, ali smo samozadostni na področju mleka, mesa in zelenjave? Ampak ali smo samozadostni na področju avdiovizualnih vsebin?«
»V tridesetih letih nismo prišli do nikakršnih rešitev. Edina pozitivna, ki jo poznam, je bila od Rudija Šeliga, ki je bil na začetku devetdesetih let predsednik Programskega sveta RTV.«
»Mednju se vrine tretja ženska, Ingrid (Julianne Moore), materina prijateljica, ki postane katalizator za vso njuno bolečino in zagrenjenost. Mama Martha (Tilda Swinton) je vojna poročevalka, Ingrid pa pisateljica avtofikcije.«
»Film tematizira brezmejno krutost vojne in različna načina, na katera dve avtorici pristopata k dejstvom in pišeta o njih. Prav tako govori o smrti, prijateljstvu in spolnem užitku, ki so najboljši zavezniki v boju proti grozi. Pa tudi o sladkem prebujanju ob žvrgolenju ptic, v hiši sredi narodnega parka v Novi Angliji, kjer prijateljici živita v ekstremni in cudaško prisrčni situaciji.«
»Režiser, ki bo septembra dopolnil 75 let, se je sicer dolgo izogibal snemanju v angleščini. Pred časom je nepričakovano odpovedal svoj režijski prvenec v angleškem jeziku Priročnik za čistilke s Cate Blanchett, ki je bil načrtovan za leto 2022. Takrat je presodil, da še ni pripravljen na 'tako monumentalen projekt' v angleščini in vse skupaj opisal kot 'neznansko bolečo odločitev'.«
»Več let sva se pogovarjala o skupni produkciji filma in končno nama je uspelo.«
»Hvala, da si bil odličen kolega, igralec in prijatelj.«
»Kdo je rekel, da je romantična komedija mrtva?«
»No, ko smo ravno pri romantični komediji za generacijo Z – sploh se nam ni treba ozirati samo k angloameriški produkciji.«
»Če bi radi film, ki sicer ni vesel, a vsaj ponudi priložnost za krepčilen jok, bo Vsi mi tujci prava izbira.«
»Alexander Payne je nežno dramo o osamljenih dušah, The Holdovers, postavil v leto 1970 in jo posnel tako, da je videti, kot da je takrat tudi nastala.«
»Finski veteran Aki Kaurismäki z Jesenskim listjem ponuja svoj tipično zadržani, lakonični odgovor na velikopotezno romantično dramo: ljubezen trdno zasidra v proletariatu.«
»Uspešnica Drive My Car (2021) je Ryusukeju Hamaguchiju prinesla status mednarodne zvezde in pogumno je, da je za svoj naslednji projekt izbral zadržano, enigmatično dramo, ki se ukvarja z nestalnostjo človeških življenj.«
»Interesno območjeni samo eden najboljših filmov leta, ampak ena najinteligentnejših filmskih obravnav holokavsta sploh.«
»Nuri Bilge Ceylan že od drame Bilo je nekoč v Anatoliji gradi zelo prepoznavno 'znamko': snema dolge, poetične skice malih ljudi v neizmerni pokrajini.«
»Vzporednice med Scorsesejevimi gangsterskimi klasikami in njegovim 'prvim vesternom' so nezgrešljive.«
»Lydia Tár je girlboss, Lydia je živi dokaz meritokracije na delu, Lydia ima vse.«
»Vznemirjajoča družinska zgodba, ki z uporabo neobjavljenih filmov, podob in dokumentov ustvari portret slavnega arhitekta in uokviri duh moderne.«
»Film je pretresljiva in humorja polna dokumentarna zgodba o ljudeh, ki se borijo za preživetje, hkrati pa pomagajo pomoči potrebnim.«
»Mislim, da se lahko naveževa na misel, da 'Vida in Toni plačujeta za grehe svojih dedov'. Midva pripadava generaciji Tonija in Vide in analizirava svojo narodno identiteto.«
»To ni film, ki bi resno tematiko obravnaval na komičen način. To je film, ki odslikava resničnost, ta pa je absurdna in posledično komična.«
»Seveda sva se spraševala, 'zakaj Slovence tako fascinira to ukvarjanje z zgodovino'. Slovenci imamo, tako kot do neke mere vsak narod, izkrivljen pogled na zgodovino.«